maandag 7 november 2011

Family

Goede middag dames

Hier een LO wat ik zou gaan maken tijdens een WS van Susan Smit (http://sussipoppins.blogspot.com)
maar door omstandig heden kon ik er niet bij zijn, maar Michelle van ( http://scrapdelight.nl ) en Susan heeft mijn kit toch klaargemaakt en kon ik het thuis toch nog maken. Met dank aan Susan die het voorbereidend werk heeft gedaan vooral de bloemen pfff wat een werk maar wel  heel leuk. Ik heb de LO iets anders gemaakt inplaats 3 kleine foto's heb ik één foto gebruik en de rest heb ik aardig haar voorbeeld gevolgd, zo ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ik hoor het graag.

Groetjes Tina




5 opmerkingen:

  1. Hi Tina,
    Dit is echt een mooie WS, wat een mooi papier en kleuren. Ik denk dat de LO in het echt nog mooier is. Ik zie het wel op de volgende maandagworkshop.
    Jammer dat het zo druk was zaterdag op de kreadoe.
    Grt.Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie LO gemaakt Tina, het papier is prachtig, heerlijke kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Tina,

    What a beautiful Lo, the flowers are beautiful, I assume you did it yourself.
    Al those small detaits and colors makes your LO has become a whole with the picture.

    Greeting, Eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Eliza

    The flowers and rosettes are made by Susan Smit
    ( http://sussipoppins.blogspot.com )

    Greeting Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is mijn favoriete LO, de zachte kleuren, de mooie bloemen en de blad versiering om de foto. De design papieren passen goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen